سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 46510
کل یادداشتها ها : 80
خبر مایه


در دهه اخیر استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن های پیام رسان به یکی از ضروری ترین بخش های زندگی افراد در ایران تبدیل شده است. در بین این همه بستر ارتباطاتی تلگرام در بین کاربران ایرانی از همه فراگیرتر و محبوبتر است. بیش از 80 درصد کاربران ایرانی از این پیام رسان روسی استفاده می کنند به گونه ای که با توجه به تعداد کل کاربران تلگرام، حدود 40 درصد کاربران را ایرانی ها تشکیل می دهند ( این ارقام جای شگفتی ندارد، چرا که بیش از 53 درصد مردم عضو شبکه های اجتماعی هستند و میانگین حضور روزانه آنها در شبکه های اجتماعی بیش از 30 دقیقه است )

در این مقاله بر اساس در خواست شما همراهان وب مک ، در مورد کانال و گروه در تلگرام صحبت خواهیم کرد و به شما آموزش خواهیم داد که چگونه کانال یا گروه مخصوص به خود را در این پیام رسان اجتماعی ایجاد کنید.

قبل از هر چیزی نیاز است چند نکته را یادآور شویم : 

-همه نرم افزار های رسمی تلگرام  ( و چند نرم افزار غیر رسمی ) متن باز هستند. متن باز بودن یعنی هر کسی  که از برنامه نویسی سر در می اورد، می تواند در این برنامه تغییراتی را اعمال کند و به عنوان یک برنامه غیر رسمی در اینترنت منتشر کند. بنابراین اگر برنامه را از منابع معتبر دریافت نکرده اید، در استفاده از این برنامه بیشتر دقت کنید.

-تمام سازنده گان شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی ادعا دارند که از اطلاعات کاربران هیچ استفاده نمی شود اما باید دقت کنید که این گفته آنها فقط یک ادعا است. پس در انتشار اطلاعات خود در این محیط ها بیشتر دقت کنید...

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید.

آموزش گام به گام تلگرام (قسمت اول)

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ